Lindesberg

Datum: 2013-05-13 || Tid: 20:14:18 † Kategori: Standard † Kommentera (0)


Har haft en as grym helg, den bästa på länge faktiskt. I fredags firade vi Malin som fyllde 18 och i
lördags agerade jag chaffuör hela dagen och natten i Lindesberg på vårmönstringen. Hur trevligt
som helst. Som tur hade jag camilla som nyktert sällskap, haha. Helgen fick ett mindre bra avslut
då jag slog i huvudet så hårt att jag typ såg stjärnor, inte skönt alls. Så går runt med världens
huvudvärk och hoppas att det ska släppa snart.  Nu ska jag ta tag i allt ´plugg´för den här
veckan är det full rulle som gäller. Puss
Idag är det ynka 25 dagar kvar till studenten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin