Finner inga ord!!

Datum: 2013-04-24 || Tid: 01:54:44 † Kategori: Tankar † Kommentera (0)


Det känns så jävla sjukt att ha sett Justin på riktigt, med egna ögon. Kunde inte riktigt inse att det var på riktigt och kan fortfarande inte det, jätte konstigt. Visste knappt fall jag skulle gråta eller skrika när han dök upp på scenen. Men det var bra, riktigt bra. Kändes mest som jag stod och skrek eller ba tittade, stirrade. Vart typ helt tyst ibland bland alla tusentals tjejer, sån himla mäktig känsla. Gud nu är jag typ tom på ord och känslor, helt klart är jag kär i Justin. Vilken kille, hur jäkla snygg är han inte...!? Helt klart är detta mitt livs kväll, mitt livs upplevelse. Kommer kunna leva på detta länge. Bilder och filmer kommer så småningom. Nu ska jag försöka sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin