believing in something that is never going to happen

Datum: 2012-02-26 || Tid: 00:39:53 † Kategori: Standard † Kommentera (0)



Bild från Teneriffa
Ja en till utlandsresa hade suttit mycket fint känner jag, vill bort igen! Men man kan ju inte fara och flänga hur som helst så får väl vänta tills sommarn kommer. Ja, då jävlar ska jag resa! Känns rätt härligt att våren är på väg för visst bilr man på ett mycket bättre humör av lite sol. Imorgon ska jag åka skidor och då hoppas vi på lite bluuebird väder. Great!

Ikväll har jag umgåtts med min fina vän Oskar och glott på den otroligt dåliga melodifestivalen, Pearl Harbor och käkat pizza. Så grymt så, men nu är det dags att sova så godnatt mina fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin