Svalkar vinden värmer solen, ser du något bakom molnen, känner du lyckan genom sorgen

Datum: 2012-02-14 || Tid: 17:58:49 † Kategori: Standard † Kommentera (0)


Efter skolan drog jag och Jacquelin upp på stan för en liten mysig avskeds fika nu så här innan hon lämnar mig och drar till värmen.. Har väl redan haft mitt antar jag. Höhö men det passade ju extra bra eftersom det är alla ♥ dag! Måste också ta mig tid och berätta att jag har uppgraderat mig och kommer förhoppningsvis vara medlem i iphone gänget snarast;) Nu ska ja käka go mat med mina fina familj och fira lite extra eftersom min favvis syster också kommer lämna mig och åka till Kina.

Glad alla hjärtans dag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin