Praktiken avklarad!

Datum: 2012-02-10 || Tid: 22:36:31 † Kategori: Skolan stylist/ uppdrag † Kommentera (0)


Håller på att packa upp, kom hem för bara ett tag sen. Den här veckan har verkligen gått otroligt fort, men som sagt tiden går fort när man har roligt och jag har haft mer än roligt eller hur Camilla?;)

Att få ha praktik på svenska moderådet och Sthlm Fashion Week skulle jag aldrig ens kunna drömma om, så är hur tacksam som helst att jag fick den här chansen att få vara med att hjälpa till och träffa alla dessa trevliga människor och självaste Maria Montazami. Har lärt mig otroligt mycket, bland annat hur det är att arbeta som stylist och hur man får alla bitar att gå ihop genom att ha assisterat stylisten Gustav. Har även lärt mig massor inom kommande trender 2013 på olika seminarium och agerat påkläderska samt strykerska bakom catwalken.
Haha ja grymt kul har det varit så ser fram emot modeveckan i maj då vi ska åka dit igen!


Bilder kommer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin