Modelltävlingen avklarad!

Datum: 2011-09-24 || Tid: 19:06:18 † Kategori: Standard † Kommentera (0)


Halloj snyggingar!
Nu var uppdraget klart och sjukt kul var det. Har tagit 800 hundra bilder under dagen och några kommer förhoppningsvis upp imorgon. Har inte tiden att sortera dem nu.

Dagen på Marieberg har varit super kul. Runt klockan tio började vi sminka modellerna som tävlade om de olika titlarna. Vi har fixat hår, finslipat och fixat lite med kläder och har hållt på till fyra. Idag kände jag verkligen att det är det här jag ska jobba med i framtiden!!

Ett stort grattis till dem fina flickorna som tog hem de olika tittlarna!

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig till kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin