M å n d a g

Datum: 2011-11-14 || Tid: 21:51:48 † Kategori: Standard † Kommentera (0)


Gammal bild på mig och fru'n ♥
Imorse var de nästan omöjligt att ta sig upp. Natten bestod inte av så värst mycket sömn, hände en liten insident. Vaknade av att jag hade ngn konstig dröm om mitt ben och när jag vaknade och kände på mitt ben hade jag ingen känsel och det var helt tungt och dant. Måste ha legat på något cp sätt så det .typ inte fick något blod hahah så fick panik och skulle ställa mig upp på golvet, men nej då ramla jag rätt in i mitt sängbord och slog i svanskotan i sängkanten. Helt random hade verkligen ingen känsel eller fuktion i benet så låg och böla på golvet tills pappa kom, men som tur försvann det hahah!! Oj det här blev en bibel, har precis käkat lite och ska hoppa i sängen!
Juste har klippt mig idag, har blivit duktig och klippa mig var åttonde vecka nu, ohyes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin