Hörde jag fullbokad söndag

Datum: 2011-11-20 || Tid: 16:44:49 † Kategori: Standard † Kommentera (1)


Har precis proppat i mig en jädra massa kina mat, haft fullt upp hela dagen och inte äre slut än heller.
Imorse befann jag mig på konserthuset och sminkade till en filminspelning sen bar det iväg hem duscha och göra mig i ordning sen till Ragestore(streetwear butik) för att ställa upp på en fotografering, visa streetkläder osv. Om någon timma ska jag upp till stan för att sminka till en annan scen i filminspelningen. Mycket roligt må jag säga, höhö.

Kommentarer
Postat av: Hedvig Gustafsson

Oj vad roligt!! Så du blev fotograferad med Ragestores kläder? :)

2011-11-20 @ 17:08:18
URL: http://dtlc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin