Det finns nog inget som jag hatar så mycket som mobbning!

Datum: 2011-03-14 || Tid: 20:03:31 † Kategori: Tankar † Kommentera (0)


Ligger i sängen och kollar klart de sista delarna av filmen Älska mig. Det är så hemskt, jag hatar mobbning. Jag tål inte det här, fy. Har skäkert världens mascararänder på kinderna nu. Blä. Alla borde se den här filmen, vissa kanske tänker om då. Scenen i del fyra när hon ställer sig framför tåget och spänner hela kroppen samtidigt som hon skriker, det gör så jävla ont i kroppen och se det. Förstår inte mening med att klanka ner på någon så mycket så det leder till självmords tankar, det gör så jävla ont. Hur är det ens möjligt att beté sig så mot en annan människa, jag förstår verkligen inte. De lär ju fattas något på dessa personer. Önska att man kunde byta plats på de som har betätt sig så mot en annan, så att det får känna hur de känns. Nu ska jag fortsätta titta fast det gör så jävla ont i kroppen att se, som sakt alla borde se den här filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin