Mitt 2011

Datum: 2011-12-29 || Tid: 23:13:32 † Kategori: Tankar † Kommentera (0)


Tvåtusenelva har varit ett båda bra och dåligt år för mig. Det har varit det jobbigaste året i mitt liv. De har skett både bra och dåliga förändringar, jag har träffat många underbara vänner och jag har lärt mig att se på saker från ett annat perspektiv och även att kämpa för det som verkligen betyder. Långt förhållande tog slut, trivdes inte i skolan som fick mig att må skit, skilsmässa och dödsfall. Blandat med det har jag även haft dem guldigaste stunderna i livet. London med klassen, turkiet med min fina vän och en heldel kvalitétstid med mina finaste vänner.
2012 Hoppas jag blir ett toppen år utan en massa trista saker. Att fylla 18 och få körkort har jag att se fram emot!
Jag hoppas att alla har haft ett bra år! Nu sticker jag till sälen för fartfyllda dagar med skidor så gott nytt år på er alla!



Till er mina fina vänner: Älskar er till tusen!
& till himlens finaste ängel, Gott nytt år på dig hoppas du har det bra där uppe älskade ängel!
Lovar att åka lite skidor för dig♥ biglove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin