Tack som fan för att du inte är som mig

Datum: 2012-02-21 || Tid: 18:16:48 † Kategori: Standard † Kommentera (0)


Fyfan vad alla är äckliga, ja äckligt fula och irriterande så då kan man lika gärna själv också vara det. Vara så där äckligt jobbig och bara blä, ska också riva alla mina broar och murar jag någonsin satt upp. Ja, galet irriterande! Snack, snack och snack. Yes people gonna talk whatever you doing bad oooor goooD. Lite överdriv kanske, men vem överdriver inte i skrift?! Så sant så sant, orkar egentligen inte bry mig men inte fan ska ni klaga över det ni skapat sjävla.
IDIJUTS.

Sådant jäkla humör jag har idag, fyfan det suger att jobba när man egentligena ska befinna sig i sälen som alla andra. Men Jobb = pengar = nya skidor tills sälen i påsk, och det är fan så mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin