"Oh she looks happy, lets fuck up her life a little more"

Datum: 2011-09-25 || Tid: 20:49:13 † Kategori: Standard † Kommentera (0)


Hela dagen har jag skjutit upp mitt jädra spanska plugg.
En minut tittandes i papprena för att försöka få dessa ointressanta verb och skit att fastna i huvudet och sen en liten titt på facebook fram och tillbaka om och om igen.

Det här är inte bra, inte bra. Och imorgon är det skolfotografering och jag hatar skolfoto. Blä & usch fyhelvete.
Bra på att svära idag är jag oxå, kanske det ända positiva eller.
Ne idag är jag icke på humör, förhoppningsvis vaknar man på rätt sida imorgon!

En grej till, trött på människor som tror att de är något!
Tror att hela världen kretsar kring dem. Aja ska plugga järnet nu, kyssis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin