missing you

Datum: 2011-12-11 || Tid: 21:23:30 † Kategori: Tankar † Kommentera (0)


Du är enormt saknad älskade ängel
Det har gått mer än två långa månader sedan du lämnade oss.
Ingen förstår nog riktigt än, kommer nog aldrig förstå heller.
Tänker på dig och minnena, ställer mig frågan varför just du.
Saknaden är enorm, om du bara visste hur många underbara
vänner du har som har brytt sig, hjälpt varandra att hålla ihop
skulle du nog vara den lyckligaste på jorden kan jag lova.
Ditt skratt, ditt leende, din personligthet en riktig glädje
spridare va vad du var. Dina knasiga påhitt och bus.
Som i värmestugan när jag skulle sätta mig ner och du drog
bort stolen, det kändes kan jag lova. Eller när du alltid skulle
kasta snö på en så man blev helt dränkt och iskall men förlät
det alltid lika fort när du bad om ursäkt med en kram eller kom
hoppandes på en och drog ner en i snön. Jag saknar dig.
Om du ser det här vill jag bara sägaaa att du är enormt saknad
och jag hoppas att du väntar på mig i himlen. l o v e
Vila i frid, du är himlens finaste ängel kan jag lova!
vi ses snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin