I MISSING YOU

Datum: 2010-11-29 || Tid: 21:22:34 † Kategori: Standard † Kommentera (0)


good friends are like stars.
you don't always see them,
but you know they're always there.
Ligger i sängen ensam, det är tomt utan älskling.
Idag har varit en såndär dag då jag bara velat gå hem lägga mig igen och sedan gå upp för att börja om dagen. Idag känns allt så meningslöst te.x skolan. Jag trivs inte, varje morgon måste jag tvinga mig dit. Jag, Frida borde tycka skolan är kul, som förut. Skolan har aldrig varit ett problem.. förs nu.

jag passar nog inte in, det är det.

Ska borsta tänderna, sen ska jag nog försöka sova. Men ligger nog och tänker i en evighet först.
Vill ha älsklingen här, bredvid mig.
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin