We fall out of line

Datum: 2011-09-11 || Tid: 12:58:54 † Kategori: Standard † Kommentera (1)



Idag är det mys & ta hand om sig själv söndag.
Det betyder gosa ner sig i sängen med filmer och dricka massor av te. Tror jag tyvärr håller på att bli sjuk har världens huvudverk och är allmänt seg..

Om jag ska skriva något om gårdagen så sög den rent ut sagt, men som tur har jag ju min fina vän camilla så den lyckades bli rätt trevlig ändå!

Och om jag ska lägga till en grej så hatar jag folk som ljuger. fyfaN

Kommentarer
Postat av: jacquelin

saknar dig mina fina!! <3<3



HAHAHAHA, sa ju att den var helt sjuk!!;o;o

2011-09-11 @ 16:04:09
URL: http://jfontanaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin