...

Datum: 2011-10-03 || Tid: 17:36:16 † Kategori: Tankar † Kommentera (0)


Har varit ute på en lång promenad och rensat tankarna, vart en lång & jobbig dag.
Är helt jävla slut och helt jävla tom, fick sluta tidigare från spanska på Wuc.
När jag såg flaggan på halvstång blev ja helt knäckt igen, hemskt kan inte förstå att det här är på riktigt.
Och minnesrummet med tända ljus och blommer... hemskt..
Kan bara inte förstå att du är bara är borta, att du inte finns mer det är sjukt.
Du som alltid var så glad...
Vi kanske inte har haft så bra kontakt på ett bra tag, det kan jag inte påstå.
Lärde känna dig genom att vi alltid träffades i storstenshöjden i garphyttan.
Vi började åka skidor tillsammans på eftermiddagar och helger..
Det var alltid så kul och alltid var det något som skulle hända,
minns mycket från dem tiderna tex att du och dina polare skulle
ha rök-paus stup i kvarten i backarna..
Minns också när vi satt uppe på någon kulle och vilade när du plötsligt
kom farande och puttade ner mig rullandes i snön med skidorna
efter, gråtfärdig blev jag men efteråt skrattade vi bara åt det.
Du var så jäkla galen, så enormt glad med knasig!!
Varför skulle det just hända dig, frågan som enormt många
undrar..
Alla tankar går till dig och dem kommer vi alla bära med oss,
Vila i frid rille, hoppas du har det bra där du är ♥
Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin