Don't hold on to someone who doesn't want to be held

Datum: 2011-11-12 || Tid: 01:43:07 † Kategori: Standard † Kommentera (0)


Kvällen spenderades på Konserthuset på kulturnatten, super grymt. Träffat underbara vänner, kollat på mina fina vänner som har uppträtt på scen. Bara haft det helt okej bra alltså. Nu ligger jag i soffan och glor någon riktigt dålig film med fanny. Funderar starkt på att hoppa till sängs,  

Juste idag var det ju 11/11-11 vilket det snackades mycket om, antingen om att det var en turdag eller tvärt om, otursdag. För mig lutade det nog mest åt otur! En utav insidenterna fastande jag i en dörr och trodde jag skulle bryta armen hhaha lyckligtvis kom jag loss. hohö;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin