Bilder från stockholm

Datum: 2011-11-04 || Tid: 17:04:25 † Kategori: Standard † Kommentera (0)


Har jobbat järnet så inte orkat bloggat men nu äre dags!
Karin och jag hade det skit bra i stockholm i onsdags, tur att vi inte gick på Rihanna konserten som aldrig blev av! Tur säger jag bara, ist gled vi runt och fika, åt och shoppade lite gran. Besökte även en ny butik inne i Gallerian minns inte namnet men jäklarns vilken upplevelse det var. Allt var "Carlifornia" inspirerat, inredningen, utsikten från fönstrena som ni ser ovan och personalen pratatde engelska. Det var fränt, fina kläder var det oxå. Dem hade även skit goda parfymer och body-lotions jajemen dit ska jag tillbaka!


Nu ska jag ta en dusch, pigga upp mig lite och käka mat. Sen får vi se vad som händer puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin