Stylisttävlingen avklarad

Datum: 2011-03-26 || Tid: 17:20:56 † Kategori: Standard † Kommentera (1)


För ett tag sen kom jag hem från stylisttävligen, men tyvärr blev det ingen vinst för mig och Evie men grattis till Jaquelin och Lina och deras frisörer. Har iaf haft jätte roligt, sminkat, stressat runt i alla affärer. Poängen med tävligen var att man skulle kombinera ihop en outfit för 7 000 och 5 000 skulle sitta på kroppen. Det var inte så jäkla enkelt nej, samtidigt skulle man jobba jätte profsigt och tänka på massa andra saker. Snart ska jag och familjen åka och fira Elias och jag stannar där över natten och åker direkt till Sälen. Så det här är nog sista inlägget på en vecka. Massa pussssar

Kommentarer
Postat av: jacquelin

kommer sakna dig!1 du får ha de jätte bra i sälen, tack för en grym gårdag!<3<3

2011-03-26 @ 18:25:39
URL: http://fontaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin