Bättre sent än aldrig

Datum: 2011-03-25 || Tid: 22:35:12 † Kategori: Standard † Kommentera (0)


Tj0,
Har precis kommit innanför dörren, har varit och käkat med mina fina vänner Jaquelin och Camilla. Först satt vi på Saigon och åt jätte gott och snacka massa skit ja, helt plötsligt var klockan 9 och vi fortsatte till mcd där vi tog en glass och varm choklad. Självfallet så bräde Jaquelin sig på tungan, stackare.
Nu sitter jag här i sängen och ska börja packa till sälen, åker nämligen tidigt på söndag morgon. Imorgon har jag fullt upp hela dagen, så fram över i en vecka kommer min uppdatering suga bara så ni vet.
Klockan halv tio imorgon är det samling på Vågen sedan drar stylist tävlingen igång, är mer än taggad yes. Jag och Evie ska helt klart ta segern har vi bestämt. Senare bär det av till älskling som fyller där jag ska spendera min natt, Mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin