klantiga frida

Datum: 2011-01-04 || Tid: 19:50:47 † Kategori: Standard † Kommentera (0)


idag har jag gått och tappat bort mobilen i snön, och antagligen har någon tagit den efter som jag inte hittar den. Och jag tappade den på en sträcka på högst 10 meter, när jag skulle gå från trappan till bilen. Helt oootroligt.
Men även gjort massa roliga saker idag som träffat min malin även kallad Blondie sis' från förr. Mohaha.
Vi traska runt på stan i snöovädret. Jag fyndade ordentligt, ett par skidbralls från Core, en mössa och ett snyggt linne. Imorgon hoppas jag få åka lite skiiis i höjden, annars får jag fixa upp ett litet hopp i my backyard.
Gudars vad jag längtar till att få komma iväg till sälen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin