Jag glömmer aldrig bort vad du har gjort

Datum: 2011-12-19 || Tid: 22:00:42 † Kategori: Standard † Kommentera (1)



Nu är nästan alla julklappar inhandlade, mycket skönt! Ska nog köpa några åt mig själv imorgon också för det är jag väl ändå värd? Eller, annars så är det ju snart lov och det känns nog rätt jätte okej. Fint, livet rullar på helt enkelt. Nu ska jag fika lite mer, typ det enda jag gör. Måste sluta men naej man lever bara en gång som sakt. 

OCh till personer som dig, är så trött på sånna som dig. Skaffa ett eget liv ist för att bry dig om andras!!

Kommentarer
Postat av: ida walther

såg ditt foto på we♥it , alltså den du har som header!

säger bara du har sjukt vackert hååår!

2011-12-22 @ 21:16:53
URL: http://idawalther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin