Mitt krångliga år på gymnasiet!

Datum: 2011-08-22 || Tid: 20:44:16 † Kategori: Tankar † Kommentera (1)


Imorgon börjar jag tvåan, andra året på stylist på Virginska skolan.

Jag ska fortsätta den linjen jag påbörjade från första början. Under mitt första år har jag hunnit bytit, krånglat, klagat och krånglat lite mer. I början trivdes jag inte alls, jag tvingade mig själv upp på morgonen för att jag inte hade något val. Redan andra veckan bestämde jag mig för att byta. Men som en slag i magen var det självklart fullt på Wadköping logisik. Då intalade jag mig själv att kanske skulle det bli bättre.. Det blev inte så mycket bättre. När jullovet började närma sig hade jag besstämt mig för att kanske hoppa på BYGG ESTET på Tullängen. Där var jag i två veckor. Men desto mer krångel dök upp och jag vände om och begav mig tillbaka till Stylist.

Efter Jullovet fick jag höra att det var en helt ny Frida som hade dykt upp, och det var det också. Jag var glad och gav 100 procent! Jag gillade det jag gjorde, allt blev mycket enklare. I maj drog vi stylister iväg till London! Där hade vi super kul och alla kom närmare varann och den där jobbiga stelheten dog ut. Jag har jätte fina vänner i min klass, otrolgit fina. Sånna som jag tror att hur många klasser jag än går i kommer jag inte få några sånna.

Desto närmare sommarlovet kröp på gjorde jag ett omval, BYGG ESTET och HUS BYGGE. Jag bestämde mig för att tänka över hela grejen över sommarlovet, vilket visade sig vara lite svårare än trott. Efter allt om och men blir jag nu kvar på Stylist förhoppningsvis till studenten. Jag vet att det kommer komma dagar då jag kommer ångra starkt att jag inte bytte.

Men då vet jag också att det gäller och vara stark och veta vad man vill!

Den här perioden har tagit så mycket energi ifrån mig och en tid var jag så jävla nära botten, jag tackar verkligen alla mina fina vänner och speciellt dig Jacquelin! Ni kan inte förstå hur mycket glädje ni har gett mig trotts allt detta! Och får verkligen inte och glömma världens bästa SYO Ingemar som jag varit inne och pratat med flera gånger i veckan!
TACK alla,

Kommentarer
Postat av: FRUGGGAN!

vill tacka dig lite extra för du har gjort så jag stannar kvar för en gångs skull på en linje & vet att jag kommer klara dom här åren med dig vid min sida!!!<3<3<3<3

2011-08-23 @ 15:42:49
URL: http://jfontanaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin