TACK MINA FINA VÄNNER!

Datum: 2011-04-04 || Tid: 14:02:15 † Kategori: Standard † Kommentera (0)


Först och främst vill jag säga att jag är så himlans tacksam för att jag har så fina vänner som alltid ställer upp. Ni vet vilka ni är och jag älskar er! Finns inte ord för hur bra ni är ska ni veta.
Senaste dagarna har varit jobbiga, idag känns det som om jag bär på en stor tung sten som tar all min energi. Har ingen ork, vill bara bädda ner mig i sängen. Har tusentals saker jag måste göra, matte,matte och blä.
I need you more than air when I'm not with you,
Please don't ask me why, just kiss me this time
My only dream is about you and I
I need you more than air when I'm not with you,
Please don't ask me why, just kiss me this time
My only dream is about you and I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin